Tuesday, February 14, 2006

精兵入伍邀請信

    Classified - Macau Trip

    各位,

    澳門之旅,大家都想左好耐咖啦! 這不是機密!
    我既澳門大屋已經準備出售啦! 但這都不是機密!
    ah sou, 想為佢 i yan 來一個驚喜澳門生日晚飯, 就真係最高機密啦!


    計劃係,
    2 月 24 日晚 (五) , ah sou 同佢 i yan 去澳門自己 sweet sweet,
    2 月 25 日晚 (六) , 我地先到達酒家,由 ah sou 同佢 i yan 一齊到, 嚇佢一驚.
    之後, 2 月 26 日 (日) 可以再續未了緣/轆鈴/飲酒/鍊車/補返推油個 part,由大家話事!


    大家有無興趣加入呢?有就舉手啦!

    但你有無興趣都不能透露俾亞 i yan 知!
    佢可能真心想你一齊去玩或者試探你而問你有無興趣o既.
    但要一定記實,記實,記實,話----唔得閒!


    只可電郵討論,見面談論不能!
    (首領,隊長除外.)
    此之謂 [最高機密].

    重點:


    我星期六短週,我可以星期五先嚇佢一嚇, .
    之後星期六等你地再俾佢驚一驚!
    大家星期六晚什麼時間可以到? 七點得唔得?

    星期日又要幾時走?

    屋我有一間,房有兩間,
    廳有梳化床一張,梳化一張.
    問題係未必可以招呼到全部人.
    ah sou 會訂酒店,有無人會一齊訂?


    請各位俾俾意見同時間表.

    最後,ah sou 同 i yan (哩d字)真係寫唔出,請見諒.


    知比

    No comments: