Monday, January 29, 2007

食物渣滓

細個媽咪話﹕「食完飯,個碗如果仲有一粒飯係到,將來老婆一定豆皮!」俾佢一嚇,從此飯碗可以照鏡。

係屋企煮飯,份量一定唔會多,唔想食隔夜餸嗎!

出街食飯,我多數係食到尾,清埋碟果個來的!每一班朋友都會習慣叫我﹕「仲有少少,你得既食埋佢吖!」除左我食得,家訓亦係好重要,唔好浪費。比較唔好食既,我都會盡量清左佢。

快餐店一向都唔好食咖啦,好容易就食到難食既菜式。避免浪費,去好食既餐館或者叫埋我去係一個好方法,好食既餐廳,有我同我既替身朋友 「Food fighter - 井源滿 」一齊食,多多都食得起。因為佢個胃係一個宇宙!


港 每 周 浪 費 逾 億 元 食 物

No comments: