Friday, July 21, 2006

追蹤衛斯理


    明明係與金庸見面坐談會。點解又有衛斯理。

    其實早知倪匡今日又有一個讀者會,但揾唔到詳細資料,打去會展問又問唔到乜。係金庸到坐到差唔多就由七樓走去四樓揾。去到四樓見靜蠅蠅,只有幾間會議室,仲要經過接待處至入得。一點指示都冇!

    硬住頭皮問﹕「請問有無405展覧廳?」
    接待小姐話﹕「無405展覧廳咖,405會議室就有。」
    但我既資料係405展覧廳喎!
    我地再問﹕「係咪有倪匡坐談會,但我地唔知點參加?」
    斯文有禮的接待小姐﹕「有,但我都唔清楚,不過你地可以去自己去問一問,佢地有接待處係門口。」
    心情已經開心晒,走到放佐一套精選衛斯理廿本裝的枱前,
    我問﹕「係咪有個倪匡坐談會,點樣可以參加?」
    雅小姐話﹕「係呀!係我地明窗書迷會搞,之前打佐電話登記就得啦!」
    心裹一沉!雅小姐再話﹕「不過宜家仲有位,你地可以入去坐!」
    搞掂,即時輕奮,見到房內人數大約有一百人,心想同倪匡距離好近,正!好易就可以問問題更正!有十幾人手上已經有本記事簿,做定功課,記低問題。係咪咁堅啊!原來有記事簿哩班人係明報校園記者,怪不得咁緊張,又有準備啦。

    倪匡先生準時到,這次冇蔡瀾相陪。由明窗老細主持,問答同前一個差不多,但我感覺一路都好輕奮。一定係因為哩次人數少,地方細,私人,獨家,之前冇準備會 來!所以咁輕奮。好想同倪匡傾計,因為佢既事都知好多,好似好熟咁,佢答完一句後直頭可以接著佢再問。諗佐好耐終於想到一題有趣問題。仲係全場最後一條問 題。

    我問:「拫據你的理論,先進的外星人已可以來到地球,甚至已經住係周圍。咁請問你有冇發現世界邊件事係同外星人有關?」
    倪匡:「肯定有外星人來到地球,可能在坐都有外星人,但有沒有留底就不知道。」
    倪匡再說:「同外星人有關的事有好多,秦始皇陵墓現在還未揾到就可能有外星人幫忙。埃及金字塔咁大塊石就應該有外星人協助。」
    噢!百密一疏,哩啲書都寫咗啦,我唔係想你答哩o的!
    我即刻補飛大叫:「咁現代呢,宜家有冇發現?」
    倪匡:「現代肯定都有好多例子。」
    吓!係咁嗱,輸晒!

    問答環節完結,立即開枱做簽名會。
    冇準備要簽名,但想影相!冇問到可唔可以影相就去排隊,打算唔比都霸王硬!好彩冇問題!倪生仲話:「吓影相,鐘意影相咁有趣!」
    問佢幾時食黃油蟹,佢話:「吓你又知我鐘意食?」

    這個是當然的,我是你的粉絲呀! 倪生!

    No comments: