Monday, July 31, 2006

好兄弟


Photo by 井


longtimenosee 好久不見後,明顯來個集資大行動,從多方面去集資,只要你肯比,多多都有得你比。二 三十款tee; 心口有個m字, 唱首Fantastic,加對 Kittybrick; K800i 遙控人浪; 手電燈海....你可能不知,你可能不喜歡,但商業社會的運作就係咁!有米飯班主先支持好辦事。新歌不及舊歌; 是但噏冇火花, 但有米飯班主。佢地大咗,我地都大咗!亞Kot老,亞Jan更老,老過維園亞伯。從前感覺揾唔返啦!但軟硬超人完全觸動我的神經!全身整套超人服連頭盔, 正正就係你我童年回憶加夢想。

所以最緊要係 - 開心 - 我睇得真係開心! 輕奮!沸騰!新歌放係現場又可以加分,亞回憶亦幫唔少,總之投入睇就有好收獲。

Jan冇講,Kot亦冇講,但"好兄弟"同"最佳損友"就寫得清清楚楚! 相識廿年, 30'mething 加 asiaactagainstaids 的完美配合早已交代了。

原來﹕「劉華愛碌齡,劉華讀書醒,劉華無得頂,個大鼻邊有整!」
我枝綠茶去邊到換?

Encore 時的 Encore

No comments: