Friday, July 21, 2006

金庸的青城派



    比起前一日倪匡坐談會,明顯人數係多一倍有多。要加投影幕做後排攻擊!但我坐佐係攝影區後面,睇唔清楚台上查生同陶生,只可以由大银幕見到面部表情。本來話 粵語對答,有即時傳譯為國語。但查先生一開始就用國語,搞到全場轉佐國語對答!咁我想知即時傳譯係咪轉返做粵語?可惜我又揾唔到即時傳譯服務台係邊。我地 遲到,但好彩人多所以遲開始。

    同衛斯理一樣,台下讀者嘅問題大多屬初階,但當然有趣嘅亦有!例如,有四年班小朋友問紅花會有十五個當 家,咁十四當家好似冇乜提及,究景佢係邊個?查先生會唔會收徙弟?可否再出報張轉載版?其中比較有趣嘅係有一位從中國大陸道教青城派的道長,佢真係著藍色 道服,頭帶型狀似官帽的藍色道帽。仲有位俗家弟子在旁。佢先多謝查生,為佢地宣傳,好多人都知道有青城派,而想來學武。但在金庸世界內道教有好多負面的形 像,查先生有什麽補救?查先生講,佢嘅故事只係一個故事,讀者應該有能力分辨故事同真實世界。而在書中有些人物跟據史實而有影嚮到其後人嘅,在新修版中巳經删去或者改名。例如甄子丙代替尹志平。我都憎尹志平沾污咗姑姑。

    查生全程用國語,間中有廣東話。但對唔住,我真係聽唔清楚。係因為查生說話斯文細聲仲要窒吓窒吓,再加上佢每條問題都答得好長,仲有o的重覆,我真係投晒降。

    No comments: