Wednesday, July 12, 2006

冇你地o既支持‧‧‧


    我只可以進入分組賽!架車就輸左啦!

    十點落到去,同首領叫左兩支百威就等抽獎。全場爆滿大部份人都係等抽獎。唔知點解我有兩個冧把抽,但我登記時見到有條友有四個,坐低仲見到有個人貼住六張抽獎貼紙。

    話就話個零鐘玩完但就一路都唔開始,等我同首領第一次兩個人落吧玩骰盅飲啤酒。莫講話酒吧,平時兩個人坐低飲野都冇呀,晒時間嗎,成班人去就唔同。見到好多人都成班落黎一路玩一路等,華哥條數又幾好計。

    同首領傾傾下決定將份獎轉成醉生夢死上山下海泰國版,你地出人我地安排。張經典變得更經典。架車應該放到七八萬咖。抽中架車仲可以成班 friend 一齊去旅行,幾正!



    百威有四個 [百威女] 走來走去解釋抽獎方法。身裁苗條,著住條百威白色超短裙都幾好睇,明顯有揀過,同果o的露腰怪完全冇得比。原來之前五個禮拜六,兩間吧各抽十五個,一共百五票放落去抽。 (但我抽中一次,點解我又有兩票,人地又有四票、六票???)。



    由 有線陳欣欣主持,分四組每次抽五個出黎玩遊戲排次序抽櫃筒,每五個櫃筒有一條鎖匙,抽中就入四強。四組玩既遊戲係競飲、Q&A、吹波同廿一點。o 車但係o的遊戲冇乜用o既,最後都係鬥運,揀先都可以唔中!四强就一人麥一個百威女玩拼圖鬥快,又係快果個先揀鎖匙開宝盒,車匙就係裹面,亦係冇關係,只 係鬥運。


    我係第二組抽中出去玩世界杯Q&A,但我o既運用完了,揀櫃筒後我得到既獎品就係25張磁石貼!架車就比個哥哥仔抽中了!抽獎進入二十名,箅有交代啦! So Close!


    No comments: